Har kunden alltid rätt? Hur bör du agera när du får en reklamation?

Magnusson berättar om hur han agerade när han skulle reklamera en produkt i somras. Kröger berättar om hur orimliga kostnader ett flygbolag har för webbtjänster och hur dåligt en de hanterade detta när det skall reklameras.

Reklamation eller reklam aktion?!

Du avgör hur du vill att kunden skall känna efter att du har tagit emot en reklamation. Skall du hävda din rätt eller skall du bara bocka och buga för att låta kunden få ha rätt?

Klicka på någon länkarna och lyssna på avsnittet antingen via SoundCloud eller iTunes.

 

Itunes - Sälj & Kommunikationspodden

Tack för att Du är en trogen lyssnare och tar vara på tipsen. Tack för all feedforward vi får. Fortsätt maila oss med idéer, tankar, mål o feedback på info@magnussonkroger.se.

Dela gärna med andra som du vill ska lyssna på podden med länkarna nedan.
Vi tackar dig så mycket för hjälpen, önskar dig en riktigt god lyssning & lycka till!